Денний розклад

На осінь, зиму та весну

Діти молодшого дошкільного віку (3-4 р.)

08.00-08.30 - приймаємо дітей (за сприятливих умовних погод – на вулиці), ігрова самостійна діяльність за вибором дітей, індивідуальна робота з дітьми, ранкова гімнастика
08.30-09.00 - підготовка до сніданку, сніданок
09.00-12.00 - ігри, підготовка до занять, колективні, підгрупові та індивідуальні заняття, робота вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога
09.00-10.00,
10.00-11.50 - підготовка до прогулянки, прогулянка, індивідуальні заняття
11.50-12.00 - повернення з прогулянки
12.00-13.00 - підготовка до обіду, обід
13.00-15.00 - підготовка до сну, сон
15.00-15.30 - поступовий підйом, оздоровчі заходи
15.30-15.45 - підготовка до полуденка, полуденок
15.45-16.30 - самостійна діяльність дітей (ігрова, художня, трудова, комунікативно-мовленнєва), індивідуальна робота з дітьми
16.30-17.00 - підготовка до вечері, вечеря
17.00-18.00 - вечірня прогулянка (за сприятливих погодних умов), бесіди з батьками, повернення дітей батькам

Діти середнього дошкільного віку (4-5 р.)

08.00-08.30 - Ранковий прийом дітей (за сприятливих умовних погод – на вулиці),ігрова самостійна діяльність за вибором дітей, індивідуальна робота з дітьми, ранкова гімнастика
08.30-09.00 - Підготовка до сніданку, сніданок
09.00-10.00,
09.00-12.00 - Ігри, підготовка до занять, колективні, підгрупові та індивідуальні заняття, робота вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога
10.00-11.50 - Підготовка до прогулянки, прогулянка, індивідуальні заняття
11.50-12.00 - Повернення з прогулянки
12.00-13.00 - Підготовка до обіду, обід
13.00-15.00 - Підготовка до сну, сон
15.00-15.32 - Поступовий підйом, оздоровчі заходи
15.32-15.45 - Підготовка до полуденка, полуденок
15.45-16.30 - Самостійна діяльність дітей (ігрова, художня, трудова, комунікативно-мовленнєва), індивідуальна робота з дітьми
16.32-17.10 - Підготовка до вечері, вечеря
17.10-18.00 - Вечірня прогулянка (за сприятливих погодних умов), бесіди з батьками, повернення дітей батькам

Діти старшого дошкільного віку (5-6 р.)

08.00-08.35 - Ранковий прийом дітей (за сприятливих умовних погод – на вулиці), ігрова самостійна діяльність за вибором дітей, індивідуальна робота з дітьми, ранкова гімнастика
08.35-09.00 - Підготовка до сніданку, сніданок
9.00-10.00,
09.00-12.00 - Ігри, підготовка до занять, колективні, підгрупові та індивідуальні заняття робота вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога
10.00-11.55 - Підготовка до прогулянки, прогулянка, індивідуальні заняття
11.55-12.10 - Повернення з прогулянки
12.10-13.05 - Підготовка до обіду, обід
13.05-15.15 - Підготовка до сну, сон
15.15-15.35 - Поступовий підйом, оздоровчі заходи
15.35-15.50 - Підготовка до полуденка, полуденок
15.50-16.40 - Самостійна діяльність дітей (ігрова, художня, трудова, комунікативно-мовленнєва), індивідуальна робота з дітьми
16.40-17.15 - Підготовка до вечері, вечеря
17.15-18.00 - Вечірня прогулянка (за сприятливих погодних умов), бесіди з батьками, повернення дітей батькам

Діти старшого дошкільного віку, чергова група

07.00-08.35 - Ранковий прийом дітей (за сприятливих умовних погод – на вулиці),ігрова самостійна діяльність за вибором дітей, індивідуальна робота з дітьми, ранкова гімнастика
08.35-09.00 - Підготовка до сніданку, сніданок
09.00-10.00,
09.00-12.00 - Ігри, підготовка до занять, колективні, підгрупові та індивідуальні заняття, робота вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога
10.00-11.55 - Підготовка до прогулянки, прогулянка, індивідуальні заняття
11.55-12.10 - Повернення з прогулянки
12.10-13.05 - Підготовка до обіду, обід
13.05-15.15 - Підготовка до сну, сон
15.15-15.35 - Поступовий підйом, оздоровчі заходи
15.35-15.50 - Підготовка до полуденка, полуденок
16.40-17.15 - Самостійна діяльність дітей (ігрова, художня, трудова, комунікативно-мовленнєва), індивідуальна робота з дітьми
15.50-16.40 - Підготовка до вечері, вечеря
17.15-19.00 - Вечірня прогулянка (за сприятливих погодних умов), бесіди з батьками, повернення дітей батькам

Ми – команда

Серйозні та веселі, заповзяті та працьовиті. Разом – ми команда, що вміє і працювати, і відпочивати. От тільки підростемо – й гори звернемо разом!

Осінні їжачки

Приносили до садочка шишки, калинове гіллячко, горішки, осіннє листя та пластилін. Разом робили осінній ліс із їжачками.

Вчитися – цікаво!

Навчання – це теж творчий процес. Починаємо з простого – а далі… Усе тільки починається, найцікавіше – попереду!

Лісова казка

Ліс восени – чи не диво? Разом мріяли та відтворювали свої мрії. Вихователі допомагали – трошечки 🙂

Талановиті пальчики

Це про нас! Ми вміємо гарно малювати та залюбки демонструємо свої роботи – поки тільки у садочку. Але ж у нас усе попереду!

Читати – разом

Будь-яка книжка цікавіша – коли опановувати її гуртом! А ще коли тобі так цікаво розповідають – просто заслухаєшься.

Оце набудували!

Можливо у майбутньому ми станемо великими архітекторами, або ж – великими будівельниками. А може й ні, проте обов’язково станемо класними спеціалістами – нас тут вчать ретельно ставитися до того, що робиш.