Денний розклад

На осінь, зиму та весну

Діти молодшого дошкільного віку (3-4 р.)

08.00-08.30 - приймаємо дітей (за сприятливих умовних погод – на вулиці), ігрова самостійна діяльність за вибором дітей, індивідуальна робота з дітьми, ранкова гімнастика

08.30-09.00 - підготовка до сніданку, сніданок

09.00-12.00 - ігри, підготовка до занять, колективні, підгрупові та індивідуальні заняття, робота вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога

09.00-10.00,
10.00-11.50 - підготовка до прогулянки, прогулянка, індивідуальні заняття

11.50-12.00 - повернення з прогулянки

12.00-13.00 - підготовка до обіду, обід

13.00-15.00 - підготовка до сну, сон

15.00-15.30 - поступовий підйом, оздоровчі заходи

15.30-16.10 - самостійна діяльність дітей (ігрова, художня, трудова, комунікативно-мовленнєва), індивідуальна робота з дітьми

16.10-16.40 - підготовка до вечері, вечеря

16.40-18.00 - вечірня прогулянка (за сприятливих погодних умов), бесіди з батьками, повернення дітей батькам

Ми — команда

Серйозні та веселі, заповзяті та працьовиті. Разом — ми команда, що вміє і працювати, і відпочивати. От тільки підростемо — й гори звернемо разом!

Осінні їжачки

Приносили до садочка шишки, калинове гіллячко, горішки, осіннє листя та пластилін. Разом робили осінній ліс із їжачками.

Вчитися — цікаво!

Навчання — це теж творчий процес. Починаємо з простого — а далі… Усе тільки починається, найцікавіше — попереду!

Лісова казка

Ліс восени — чи не диво? Разом мріяли та відтворювали свої мрії. Вихователі допомагали — трошечки 🙂

Талановиті пальчики

Це про нас! Ми вміємо гарно малювати та залюбки демонструємо свої роботи — поки тільки у садочку. Але ж у нас усе попереду!

Читати — разом

Будь-яка книжка цікавіша — коли опановувати її гуртом! А ще коли тобі так цікаво розповідають — просто заслухаєшься.

Оце набудували!

Можливо у майбутньому ми станемо великими архітекторами, або ж — великими будівельниками. А може й ні, проте обов’язково станемо класними спеціалістами — нас тут вчать ретельно ставитися до того, що робиш.